mandag den 26. september 2011

Big Shot™ Machine

Uha - nu har jeg taget beslutningen og bestilt en BIG SHOT startpakke ved http://www.hobbyboden.dk/

Gitte tager den med til mig på lørdag :)

Håber ikke, at jeg bliver skuffet, da jeg var lidt i tvivl om jeg skulle have en Big Shot Pro i stedet for. Men der er ikke rigtig nogle, som forhandler den i Danmark....

Men for søren da - det er da også et fint stykke legetøj :D


Big Shot startpakke bestående af:
- Big Shot™ Machine
- Solo Platform & Shim (den LANGE platform)
- Ét sæt Standard Cutting Pads (skæreplader)
- 1 Bigz™ Die
- 2 Sizzlits™ Dies
- 1 Textured Impressions™ Embossing Folder
- 10 små ark karton i blandede farver
- 1 Instruktions DVD (engelsk)

Obs!! hvis du vil kunne køre tynde dies som Spellbinders, marianne osv. skal du derudover købe en "Solo Adapter"

Den har jeg selvfølgelig også bestilt:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar